Livrarea se face doar pe teritoriul României prin:

  • Curier rapid (Fan Courier, Sameday): 17 lei
  • Poșta Română, doar pentru produsele din categoria ”PAPETĂRIE” care încap într-un plic (de exemplu, memo pad-urile nu intră în această categorie, însă stickerele, sticker sheet-urile, semnele de carte și printurile da) și numai dacă cumpărătorul optează pentru această metodă la check-out: 7 lei

! Dacă dorești livrarea la easybox, lasă-mi în notiță la comandă numele și adresa easybox-ului dorit!

Comenzile care conțin accesorii pot fi livrate numai prin curier. Selectarea unei metode de livrare necorespunzătoare atrage anularea întregii comenzi.

Produsele aflate în stoc se livrează în termen de 3 zile lucrătoare de la plasarea comenzii.

În cazul produselor lucrate la comandă termenul la care acestea vor fi livrate va fi precizat în descrierea produsului sau va fi comunicat în prealabil cumpărătorului.

Dacă sunt perioade în care magazinul este în vacanță data la care comenzile care intră în magazin vor fi expediate va fi anunțată în banner-ul din josul paginii.

ANULAREA UNEI COMENZI

În cazul în care dorești anularea unei comenzi, contactează-mă cât mai curând posibil la hello@appletreevalley.ro, transmițând numărul comenzii.

În cazul în care comanda a fost deja expediată, aceasta nu mai poate fi anulată, însă o poți returna, suportând costurile de transport.

Dacă anularea a fost solicitată la timp, îți voi returna banii în termen de până la 7 zile lucrătoare.

Îmi rezerv dreptul de a anula o comandă dacă produsul nu este disponibil pentru orice motiv imputabil platformei mele sau dacă s-a strecurat o eroare în setarea detaliilor acestuia. În acest caz, vei primi un mesaj de la mine și îți voi returna orice plată efectuată, sau voi proceda așa cum cădem de acord.

O comandă poate fi anulată fără o notificare prealabilă și fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:

a) Neacceptarea de către banca emitentă a cardului Cumpărătorului, sau a tranzacției, în cazul plății online;

b) Invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de societatea noastră, în cazul plății online;

c) Datele furnizate de către Cumpărător la finalizarea comenzii sunt incomplete și/sau incorecte (în acest caz te voi contacta și aștepta un răspuns timp de 48h).

Indiferent de motiv, poți returna un produs în termen de 14 zile de la data la care ai intrat în posesia lui, fără a suferi penalizări.

Cu anumite excepții detaliate mai jos, cheltuielile de retur vor fi suportate de cumpărător. Nu vor fi acceptate coletele cu plata la destinatar sau cele cu ramburs. Nu se restituie costul de livrare.

Dacă ai întâmpinat o problemă cu produsul sau acesta nu a corespuns așteptărilor, nu ezita să îmi scrii imediat și vom găsi împreună soluția potrivită!

Returul banilor se va face în termen de maxim 14 zile de la confirmarea expedierii coletului. Poți alege orice metodă îți este la îndemână pentru expedierea lui, dar te rog asigură-te că acesta este împachetat corespunzător pentru a nu fi deteriorat în timpul transportului. Mă poți contacta dacă ai nevoie de ajutor.

Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi revândut ca și nou, îmi rezerv dreptul de a solicita o taxă pentru readucerea produsului în stadiul inițial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca second-hand.

Cazuri în care vânzătorul acoperă costul returului:

În cazul în care produsul livrat nu corespunde specificațiilor de pe site, acesta a fost deteriorat în timpul transportului, sau prezintă defecte ca urmare a procesului de producție care nu au fost vizibile inițial, costurile de retur vor fi suportate de vânzător.

Nu sunt considerate defecte micile imperfecțiuni care apar ca urmare a faptului că produsele sunt lucrate manual, dacă ele nu afectează integritatea produsului.

Cu toate acestea, țin foarte mult la calitatea produselor pe care le ofer, așa că orice imperfecțiune mai vizibilă (de exemplu, un firicel de praf, zgârieturi mici etc.) vor fi semnalate în descrierea produselor, iar prețul va fi unul redus.

În astfel de cazuri poți opta pentru înlocuirea produsului sau returnarea contravalorii acestuia, inclusiv a taxei de transport inițială.

În anumite cazuri este posibil ca produsul să nu poată fi înlocuit, singura opțiune fiind restituirea valorii acestuia.

Rambursarea se face prin virament bancar, iar cumpărătorul este de acord să transmită prin e-mail datele contului în care se returnează banii, împreună cu numele titularului contului.

Ai nevoie de ajutor?